Kriminalpolizeinspektion Erding

[…]
SÖLLNER – Veranstaltung am 25.04.88 in 8050 Freising,  Veitsmüllerweg 2  „Lindenkeller“
Abschrift der Tonbandaufzeichnung

Erlebnis mit der Polizei:

„Prompt saus mir nachgfahrn durch die ganze Ortschaft, gel, ham mich so richtig verfolgt, dann hams mich irgendwo in oa Seitenstraß eini¬drängt, dann steigt oaner ganz cool aus, gel, geht dann ganz breit¬beinig zu mir hinter, gel, der hat auch Hämorrhoiden, sagt er zu mir, des is a reine Routinekontrolle, eanere Fahrzeugpapiere bittschön, hab ich ihm meinen Führerschein gebn und mein Fahrzeugschein, dann geht er wieder breitbeinig vüari zu seinen Kollegen, kimmt irgendwann wieder zurruck und sagt alles in Ordnung.

Des war nur so a Fahrzeugkontrolle. Habns Ihren Verbandskasten dabei, sag i, logisch, hab i dabei, glang ia so hintere, schiab ihm meinen Verbandskasten in die Hand, ja hat er gsagt, alles in Ordnung, hams a Warndreieck auch dabei, logisch sag i, hab i alles dabei. Da hab i eahm mein Warndreieck gzeigt, dann hab i die Kühlerhaubn aufgmacht und bin ausgstiegn, dann sagt er, ja was machens denn, ja sag i , weils grad dabei san, vielleicht mopst mia des Wasser unds Öl a no glei nach¬schaue.

 

Über die Regierung:

Die in die Regierung, des san lauter Wichser, der Boris Becker, der arme Bua is eahne grad recht kemma, wenns solchene Oberarm kriagn, dann spielns Tennis, weils allwei nee Armwechsel vergessen, weils sogar zum Wichsen zu blöd san. Beim Geißler macht sich das auch körperlich bemerkbar, der Geißler der ist schon ganz ausgemergelt, der arme Hund
Die Neonazis

Bei der letzten Wahl hat er eigentlich recht viel verlorn, des is a schon wieder a Zeitlang her, der Herr Strauß, gel, des san jetzt wahr­scheinlich die Republikaner, des is die selbe Scheiße in braun, i bin in Minga amal durch die Fußgängerzone gangen und da bin i gstandn am, Kaufhof und dann hab i gegenüber so a paar junge Buam stehe sehn, die warn vieleicht 18 oder 19 Jahr alt, des traurige war aowoi no, daß Werbung für so n Verein, viel trauriger hab is gfundn,daß jeder dran vorbeigang is, bin i damals a, tat i heit wahrscheinlich nimmer, obwohl i mittlerweile scho a a bisserl glernt hob, dast mit redn net recht vui erreichst, für all diejenigen, die genau so denke wie die Typen, die da gstandn san, hab i des Liad gschriebn, und des Liad hoast „für eich“.

Woas i, was in eich vorgeht was ihr habts in eire Köpf,  wenn i eich so zuschau,

dann moan i höchstwahrscheinlich nix,

ihr stehts vorm Kaufhof umanand  habts braune Uniformen an, a Hakenkreuz am Kappi,

und Leit schaue euch bloß blöd o.
vorm C & A sitzen solchene umanand,

und die brauche net amal a Uniform anziehn, damit mann gspannt,

da reißns Mei auf

und wenns zuahörst,

dann hams dir genau den Schmarrn erzählt,  aber mir Deppe wir werden net gescheiter,     die werdn allwei wieder gewählt
Gewalt

riet daß ihr moants, daß i zur Gwalt, auf, ruf,

ganz im Gegenteil, gel, und bei der Gelegenheit möcht ich dran erinnern, was an der Startbahn West vorgfallen is, wo die 2 Polizisten erschossen wordn san, des find i wahnsinnig traurig, bei der Polizei san auch Chaoten dabei, aber irgendwo muß a Relation da san, zumal i immer mia sag, daß net unbedingt der, der, den andern umbringt, glei a Mörder is, vielleicht sans a glei die Fettsäcke, die hinsitzen und ihren fetten Arsch ……… umd die jungen Polizisten dafür eahnere Köpf hinhalten müssen…….. des san alle perverse Gehirne,

er betitelt uns als potentielle Verbrecher, weil ma Kernkraftgegner san,dann kann i eahm durchaus sagn, er is für mia a Faschist, entweder wir sagn alle was wir denkn oder es sagt koaner, i bin dafür, mir sagns alle.

(Gemeint war damit Franz Josesf Strauß)

Über den Rauschgiftkonsum

wenn i mir beim Aldi für 15,50 DM a Flaschn Whisky kaufn kann, dann braucht mi koaner mit 33 erzähln, daß ich net ab und zu amoal an Joint rauchen derf, zumal wenn i was graucht hab, dann sitz i irgendwo ganz stad in der Eckn gel, und wenn der Herr Strauß…..torkelt er bsuffa vor der Kamera rum.. ….. ………….
Es folgt das Gedicht „Meine Angst“

Die Abschrift dieses Textes befindet sich bereits bei der Anzeige an die Staatsanwaltschaft beim Landgericht München II vom 05.05.88, Az.: 11 Js 8129/88.

Marihuana

Des war astrein des Beste Marihuana, das i jemals graucht hab,

des Marihuna des is koa Droge man, Marihuana wachst bei mir im Gartn, im meinm Gartn wachsn koane Drogn, da paß i auf, in mein Garten, da wachst zum Beispiel Blumenkohl, gel, und wenn der anturne tat, tat i sicherlich den rauche, gel

Aber der turnt net o, des hab i scho probiert, da kriagst bloß Scheißerei   jetzt nach Tschernobyl das vielleicht einihaut, wie sagt man jetzt da, irgendso a….aber nix war dabei, vom Schnitt­lauch bis zum Petersui hab i alles durchgraucht, geil, 14 Tag bin ich flachglegn, im Charly sein Kopf da war des astreinste Marihuana, das ich jemals graucht hab. Marihuana des kannst rauchn wie n Schit und du wirst absolut blöd im Kopf, aber wennst Marihuana richtig rauchtst, dann zoagts d was und mir hats an dem Tag wahnsinnig viel zoagt. Und jetzt sag i Charly erzähl amoal wie des geht, gel, und der Charly hat gsagt, des is wahnsinnig einfach Mann he , du nimmst mi in die linke Hand, steckst dir den Schlauch in den Mund ..  Mann du sollst bloß paffen, paffen sollst. dann hab i pafft, 20mal – 25mal, 30mal, bis alles um mi rum

absolut weiß war, absolut weiß. …………..

Ich vergleich den Charly bloß noch mit dem Helmut Kohl, oder mit dem Herrn Stoiber, oder mit so einem kloanen dicken wie der Bürgermeister von Bad Reichenhall, da hätts aufn Schlag nach Scheiße gstunkn, der hat nur Scheiße im Kopf, di nehme mi alles was i brauch zum Lebn, meine Wiesn meine Boam, meine Bleame und wenns alles zubetoniert habn, sogar n Himmel über mir, dann hams viel Kohle da neben die Türkn und mit dem Geld ziagn sie sich dahin zuruck, wo die Welt noch einigermaßen in Ordnung ist.
Und i muß mit dem ganzn Scheißdreck da leben, aber i hab dem Charly oan blasn     die warn alle guat drauf. Dann hats 10 Sekunden dauert oder 20e, scheißegal wie langs dauert hat, und wenns n ganzn Tag dauert hat, gel, aber dann hab i so aufgschaut, weil i gmerkt hab, daß wahnsinnig hell wird da drobn, und i hab mir denkt, des kann doch net der Mond san, der Mond is doch net so hell, und i schau so aufi, gel, und wahn‑

sinnig gstrahlt hats da drobn, so richtig gstrahlt…………………..
und dann is ganz langsam viragschwebt, gel, und eineinhalb Meter vor mir…. hat sie sich aufbaut. Ganz cool is da ghängt in der Luft und dan schau i so o und hab gsagt, he hab i gsagt, du ghörst da net her, doch hab i gsagt, Mann, i hör da her, na na hab i gsagt, Du ghörst da net her, Du strahlst aso hab i gsagt, logisch man hats gsagt, i hör daher, ich bin doch dein Gehirn, he, hab ich gsagt, is des geil, daß dich amal sehn laßt bei mir, an di hab

i scho garnet mehr glaubt i hät  a  Frage aufm Herzn, die mi scho lang beschäftigt, ja hats gsagt, frag almoal, ich sag dir alls heit, i hab dirs gsagt gel, Marihuane des kannst rauche wie Shit und Du wirst blöd im Kopf, aber wenns richtig rauchst, dann zeigts dir war.

Und mir hats an dem Tag mein Gehirn zoagt und i hab a schöns Gehirn, gstrahlt hats, gstrahlt hats, hei sag ich, Gehirn wie schauts aus, vielleicht kannst du mir mal erkläre, wo meine ganzen Freund san, hab i gsagt, Gehirn wo san denn meine ganzen Freund hikämma, die Leit die früher zu mir gsagt habn, he Hans, sitz di awegn rüber zu uns, trink was mit uns, sog i, san des meine Freund, die zu mir sage Söllner wann spielstn wieder, kriagn wir a Freikarte von dir oder was oder sann die, die mi irgendwo sitzen sehn und sehn i bin traurig und sie frage Söllner wie gehts dir denn, hab ich gsagt mir gehts beschissen, absolut beschissen gehts mia und die drahn sich einfach weg von mir und gehn weg, die gehn einfach weg von mir. Ja hab ich gsagt, wo san denn meine Freund, wo san denn die Augn, die aufgangen san von eahm in der Früh, die den ganzen Tag für nix gstrahlt habn und der Mund, der den ganzen Tag für mi glächelt hat und dann hat mi mein Hirn oagschaut und hat grinst und hat gsagt, he Mann, bist du wirklich so blöd, schnallst du des net oder was, schnallst du des net, du hast keine Freund. Du bist alloa Mann, absolut alloa, du hast koane Freund mehr. Und für das daß du alloa bist hab ich dir was mitbracht und du brauchst es zum Alldasein, sonst packst des net.